roaldbj Startet 2.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2008 En gjeng fra Båtplassen har vært på båtmessa i Gøteborg i dag. Først bilde fra inngangspartiet. Legg merke til svingdøra, som det også er nærbilde fra. Flere bilder følger. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2008 Det ble et par hundre bilder idag så jeg får gjøre et lite utvalg av motorbåter, seilbåter (kommer) og forskjellige gjenstander.Først noen motorbåter. Setter nok bildetekst inn etter hvert. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 2.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2008 (redigert) Her er link til båten på det første bildet (post nr 2): http://www.rhea-marine.com Redigert 2.Februar.2008 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
roaldbj Svart 2.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2008 Her har vi noen flere bilder - seilbåtbilder kommer etter hvert - og tekst blir skrevet inn etter hvert. Jeg har en spesiell forkjærlighet for detaljer. Her er et bilde av innmaten i en Isotherm vannvarmer. Alle som har denne vannvarmeren bør merke seg varmesløyfen, vannuttaket og varmekolben. Jeg er alltid glad i å se hva som tilbys på varmesiden - her er noe fra Eberspächer. Denne gangen var Mastervolt godt representert med vennlige salgsrepresentanter. Jeg fikk katalog og mye informasjon. Jeg synes at skilletransformatoren, eller isolasjonstransformatoren Mass Gl 3.5 som veier 6 kg synes å være et godt tilbud til mange. Jeg har nå montert skilletrafo og er derfor litt mindre opptatt av dette temaet. Her er litt av utstyret som b rukes på Orust når trebåter tilvirkes. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 2.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2008 Flotte bilder, roaldbj! Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.