Nemo Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Det er jo ikke størrelsen som teller og fremdeles er den jo raskere enn båten. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Forøvrig er pluggen på baksiden skjøre greier- har knekka to slike:( Men koster ikke mange hundrelappene for ny- samt er enkel å bytte... Bare å være forsiktig når man plugger ut...- MartinL Hvor få en kjøpt denne pluggen? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Pluggen har jeg kjøpt på bensinstasjonen her oppe... Kan hende det ikke er hyllevare å finne hvor som helst- men det går sikkert å bestille opp fra leverandør:) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Har selv en gps 128 som står i båten om sommeren og på skuteren om vinteren. I den så er klokkebatteriet gåent og gps'en dør når det blir skikkelig bikkjekaldt... Har byttet dette- men fikk ikke tak i ett som takler temperaturer under -20... Ellers så funker gps'en bra- litt lite minne til sporlogg- men hvis den skal brukes sammen med laptop- så er jo det ingen problem:) Forøvrig er pluggen på baksiden skjøre greier- har knekka to slike:( Men koster ikke mange hundrelappene for ny- samt er enkel å bytte... Bare å være forsiktig når man plugger ut... Nøyaktig samme erfaringene jeg har med min G128. Den var ikke spesielt fornøyd når temperaturen krøp ned mot -30 i helga.... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.