aleloft Startet 3.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2008 Hei igjen! Jeg lurte på om noen som har vært borti det samme problemet som jeg har. Problemet er at kjølevannet på varmeveksleren forsvinner når jeg belaster motoren over 1500omdr,har sjekket at vannet ikke har kommet i olje(har sjekket det jevnlig) er det noen som vet hva problemet kan være og evt hva som kan gjøres? mvh Aleksander Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 (redigert) Har du hvit røyk i eksosen ? I så fall så forsvinner sannsynligvis kjølevannet ut der... Sprekt topp eller røket toppakning, antar jeg. /Are Redigert 4.Februar.2008 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Aleksander Jeg hadde en Sabb Status i min snekke med samme problemet. Det er normalt tæring i kjølekanalen mot eksoskanalen som fører til at kjølevannet forsvinner ut av eksosrøret ditt. Kjent problem med denne motoren. Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
aleloft Svart 4.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Er hvit røyk som kommer ut av eksosen ja. Er det mye arbeid og penger for å få fiksa dette el? kan man bruke ein topp fra en peugeot som motpren er marinisert fra el? hadde blitt en del billigere det! takker for svar! mvh Aleksander Sitér dette innlegget Link to post
aleloft Svart 5.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2008 Er det noen som har peiling?? trenger hjelp av motorkynding! Sitér dette innlegget Link to post
Fairline 36 Turbo Svart 5.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2008 Heisann. Har alt av deler til denne motoren hvis det er noe du trenger. ( Bla en så god som ny topp). Mvh Henning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.