bliss X Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Lasse- det mangler en vridbar propell foran i den baugen der Vi får se hva vi får til ... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Og der var propellen på plass ... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 da kan du skippe den i aktern, så har du en Saab Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Dette er kulturvandalisme. Men det sagt, skulle det bli mote, så kommer det nok på sommerkolleksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Dette er kulturvandalisme. Men det sagt, skulle det bli mote, så kommer det nok på sommerkolleksjonen. Det er nok på tide at vi med utrangerte orustbåter begynner å tenkte litt nytt ... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 da gissar jag att du tenker på röd rand !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Hva med grønn rand? Rød rand er vel ikke noe nytt? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 På Bedre Båter kunne farge på skrog og rand spesifiseres ved kontrahering. Men jeg tror du hadde blitt kastet ut dersom du spurte om X-bow. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Hva med grønn rand? Rød rand er vel ikke noe nytt? röd er nytt för alle med blå...... but green, now your talking man.......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sydvesten Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 da gissar jag att du tenker på röd rand !!! De med rød rand har jo fornyet seg og begynner å ligne noe.... dog under vannlinjen Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 se på den med grön rand....legg spes merke til finnekjölen o spaderoret ! Najad 380 er en av de siste riktiga Najaderna.......sen kom fabrikksarbetarn in..... men det dröjjer vel innan någon tapper/seglar av kjölen........ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.