skilsø Startet 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2008 Noen som vet hvor en får tak i syre fast A4 skruer og bolter i tommer ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Hva vil du nå med det? Du kan ta en telefon til Tingstad i Oslo, de har det meste. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Du kan forsøke Tingstad a/s. Se link: http://www.tingstad.no/default.asp?menu=11...amp;NK=01012500 Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Ser du ber om tommer. Antar at Proffpartner kan hjelpe deg. De har mye syrefast. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
arnbr0 Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Jeg var hos Tingstad på Stålfjøra i Oslo i dag. De hadde ikke så stort utvalg i tommer som de hadde tidligere. og jeg fant ikke noe i A4 kvalitet. Jeg spurte etter 5/8 gjengestenger, men det hadde de heller ikke . En ansatt mente at de muligens kunne få tak i dette fra Ålesund, men det ble ikke videre undersøkt. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Syrefast i tommer er forholdsvis ukurant her til lands, men du får det du trenger hos Zachariassen jernvare i Seilduksgata i Oslo. (Jeg tar forbehold om stavefeil i navnet..) Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 Prøv Bufab Norge Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 4.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2008 (redigert) Syrefast i tommer er forholdsvis ukurant her til lands, men du får det du trenger hos Zachariassen jernvare i Seilduksgata i Oslo. (Jeg tar forbehold om stavefeil i navnet..) Disse skaffer også evt det du måtte trenger hvis de ikke har det på laget , også slipper du og kjøpe en hel eske Zachariassen Jernvare AS Seilduksg. 19 0553 Oslo 22 35 48 88 Redigert 4.Februar.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.