M/S Bastard Startet 5.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2008 Noen som skal ha en båt transportert nedover til Arendal distriktet? Jeg skal ha transport fra Arendal til Holmestrand. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2008 Ingen som skal frakte båt nedover da? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 6.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2008 Nei, jeg har ingen båtfrakt på gang, - men man blir jo litt nysgjerrig... Du har ikke hemmeligheter for oss, vel? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2008 Hysj Sitér dette innlegget Link to post
Anders Panders Svart 7.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2008 (redigert) Dette ville det vært spennende om du la inn på haikeren.no, vi har hatt noen sånne spesielle transportsaker før (flyttelass, lange haiketurer osv) :D Redigert 7.Februar.2008 av Anders Panders (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 7.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2008 Hvorfor ikke kontakte Liens Transport eller en av de andre i Arendal/Grimstad området. De skal sikkert kjøre mye frem og tilbake i forbindelse med messen på Lillestrøm. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2008 Det skal jeg gjøre. Har fått pris på 5 lapper foreløbig, men den prisen gjelder da for og kun hente en båt i Arendal. Er det noe nedover halveres denne raskt. Kunne gått sjøveien men jeg har ikke anledning Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 7.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2008 Har du handlet båt i Arendal Per Chr hvis så må du fortelle oss om hva du har kjøpt også må det komme bilder. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2008 Har ikke handlet noe...enda Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.