Jump to content

Selge gjennom båtplassen.

blueline

Recommended Posts

Jeg har satt inn annonse for salg på markedet her på båtplassen og nettauksjonssiden Gibud. I samme tidsrom(fra i natt kl. 0100 til i dag kl. 1600) har 50 personer kikket på min annonse på båtplassen mens i samme tidsrom hadde bare 6 personer kikket på annonsen på Gibud. På båtplassen har jeg fått bud fra 2 personer mens på Gibud har ingen lagt inn bud. Det ser ut som om båtplassen er stedet når man skal selge noe til båt. :yesnod:

:smiley:

Enig der , PIPp, har brukt QXL til kjøp og salg siden de startet, men nå har de tapt seg!

Men hvordan er det med kjøp- og salgstrådene her på baatplassen.no?

Finner annonser fra september i fjor, og de må vel ha liten aktualitet etterhvert? Er det den som har lagt inn som bør rydde etter seg eller?

(Har ikke prøvd om de gjelder fortsatt altså - - -)

Old fishermen never die - they only smell that way!

Det jeg tror er viktig er at man har en pris som stemmer. Ofte har man litt for høye forventninger til hva man kan få. Det man skal selge er jo ofte det "hotteste" og mest populære. Jeg har kikket litt på QXL og Gibud og det er mange annonser der som ikke får noen bud.

Det er jo bedre å få noen hundrelapper istedet for at det blir liggende i bua til man kaster det.

Det kan kanskje være en idet at en annonnse her blir slettet etter 2-3 mnd. Den som skal selge kan da hvis han er aktiv sette inn en ny annonse med justert pris. Da unngår man også at det blir liggende annonser på gjenstander som er solgt etc.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...