blueline Startet 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2004 Jeg har satt inn annonse for salg på markedet her på båtplassen og nettauksjonssiden Gibud. I samme tidsrom(fra i natt kl. 0100 til i dag kl. 1600) har 50 personer kikket på min annonse på båtplassen mens i samme tidsrom hadde bare 6 personer kikket på annonsen på Gibud. På båtplassen har jeg fått bud fra 2 personer mens på Gibud har ingen lagt inn bud. Det ser ut som om båtplassen er stedet når man skal selge noe til båt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Jeg tror du vil få større respons på Qxl enn GiBud! Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Det som er viktig er ikke hvor mange som ser annonsen men hvor mange "potensielle" kjøpere som ser annonsen. det er klart at når det gjelder båtrelaterte ting er baatplassen full av potensielle kjøpere og således den beste kanalen Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 25.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Jeg regner med at QXL er bedre enn Gibud, men koster det ikke noen kroner å annonsere på qxl? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 men koster det ikke noen kroner å annonsere på qxl?Ja, og etter min mening for mye - og det er nesten ikke til å finne ut for hva du betaler (spes. faktura får du ikke) Nei, hold deg til baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
_PiPp_ Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 QXL VAR det beste salgsstedet på nett, men etter at det begynte å koste penger har det tapt seg en del! det fine med QXL er at maaange vet om siden og er innom..har aldri fått taket på det å selge/kjøpe her på båtplassen!men har jo ikke hatt ute allverden med annonser heller da Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Enig der , PIPp, har brukt QXL til kjøp og salg siden de startet, men nå har de tapt seg! Men hvordan er det med kjøp- og salgstrådene her på baatplassen.no? Finner annonser fra september i fjor, og de må vel ha liten aktualitet etterhvert? Er det den som har lagt inn som bør rydde etter seg eller? (Har ikke prøvd om de gjelder fortsatt altså - - -) Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Kotnes Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Har kjøpt og solgt både ditt og datt her på plassen. Veldig fornøyd med responsen her. Det holder med at en ser annonsen hvis den personen kjøper det du skal kvitte deg med. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
blueline Svart 25.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Det jeg tror er viktig er at man har en pris som stemmer. Ofte har man litt for høye forventninger til hva man kan få. Det man skal selge er jo ofte det "hotteste" og mest populære. Jeg har kikket litt på QXL og Gibud og det er mange annonser der som ikke får noen bud. Det er jo bedre å få noen hundrelapper istedet for at det blir liggende i bua til man kaster det. Det kan kanskje være en idet at en annonnse her blir slettet etter 2-3 mnd. Den som skal selge kan da hvis han er aktiv sette inn en ny annonse med justert pris. Da unngår man også at det blir liggende annonser på gjenstander som er solgt etc. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Satte inn en annonse i dag. Den er flyttet til "Backup"?? Ble den ikke seriøst mottatt?? Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Vil tippe det var fordi du ikke hadde pris i overskriften din. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Satte inn en annonse i dag. Den er flyttet til "Backup"?? Ble den ikke seriøst mottatt??Reglene øverst på siden sier at alle annonser skal ha pris/prisantydning i tittelfeltet (Subjekt). Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Får prøve en gang til da. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Satte inn en annonse i dag. Den er flyttet til "Backup"?? Ble den ikke seriøst mottatt?? Kan legge til det Dilla svarte:Grunnen til at det er slik er at vi som modererer skal slippe å lese gjennom annonsene for å sjekke at de inneholder pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.