Sjarkens venn Startet 6.Februar.2008 Del på Facebook Startet 6.Februar.2008 Skip ohoi! Er det noen av dere båtfolk som har bilder av Grimsøy 33 (har Grimsøy en 33 foter)? Ikke det at jeg skal ha en slik men jeg lurer på hvordan de ser ut! Kan noen sende bilder (hvis de har) av interiøret eller bare båten på IM til meg?? Sitér dette innlegget Link to post
Kjeles Svart 9.Februar.2008 Del på Facebook Svart 9.Februar.2008 Fint bilde av en Grimsøy 33 på denne nettsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Takk! Den var like fin som jeg trodde! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Du skal ha tre du Eirik ikke plast Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Joda, jeg skal ha tre, så du trenger ikke å bekymre deg du Sleipner! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.