Sharke Startet 7.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2008 Hei. Er det noen som vet om det er samme transomplate på et 290DP og et DP-G drev,har i dag en kad42 1997 mod som jeg skifter ut mot en kad300 2003 mod,må skifte til DP-G drev men har hørt at det er samme transom på disse drevene,er det noen som har sjekket ut dette før... Sitér dette innlegget Link to post
LarsB Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Skjoldsats til DPE har artikkel nr 3856809, det samme har DPG, altså er de like. Du har sannsynligvis DPD som også er lik. Larsb Sitér dette innlegget Link to post
Sharke Svart 8.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Hei. Takker og bukker for svar da slipper jeg sansynlig vis og skifte transomplaten.....er det noen som vet om 290dp drevet tåler en kad300?..Ville tro drevet holdt hvis man brukte spakene fornuftig når man bruker de...Har en gang montert en tamd41 på siste genrasjon 280 og det virket greit.. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Jeg ville brukt det DP-G drevet som volvo solgte til! 290 DP-A som du sannsynligvis har har vel også feil utveksling? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.