Lingefan Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 GH 11 er en veldig god båt i sjøen i forhold til sin størrelse. 25-30 hk gjør den veldig morsom også. Med 30hk alene i båten og maks tilt er det faktisk også ganske mye fartsfølelse og moro å kjøre. Den tar bølger som langt større båter gjør det. Ønsker deg lykke til med ny GH om det blir en slik. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Nille 1 Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Ja venting er noe dritt. Har ventet over et år på viksund 320 skulle få den i mai 2007 så juni så juli mitt i ferien vår så då sa eg stopp. Så blei det ny kontrakt om levering februar 2008 men nå kom den beskjeden som eg ikkje trode gjekk ann den BLIR ikkje klar i februar heller. Så nå sitte eg her å vente på beskjed ka tid den blir klar. Ja eg er ganske frustret Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Jeg har byttet båt hver år (grunnet 3-fotssyke), så skal ikke se bort ifra at jeg bytter i år også. Finner jeg noe som frister til en overkommelig pris bytter jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.