Jump to content

Kause på tau?

Ulv I

Recommended Posts

:headbang::drink::crazy::puke:

Er redd det blir masse :headbang: som ender opp med :puke: til slutt..

Ser ut til at man må ha spleisenåler for å få til dette, men er ikke så keen på å bruke 400 spenn på noe som jeg kanskje bruker en gang eller to.

Kanskje noen her i kristiansand som har noe slikt liggende som kunne tenke seg å låne bort nåla ei helg eller no?

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

tunga i rett munn ja.. hmm.. finnes det noen som gjør slikt for betaling her? hehe..

Uten nåler og verktøy ser dette meget vanskelig ut ja..

noen ganger er det bedre å kjøpe andre til å løse ting enn å banne og steike og irritere seg grønnt over noe som blir ræva til slutt likevel. ;-)

sitter her med rullen og prøver og prøver.. hehe

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Har tengt på en Persjon ganske lenge nå. Jeg har ikke navnet hans ,men det finner du sikkert ut.

Det hadde seg slik at i sommer var jeg innom gjestehavna i Kristiansand. Og mens vi lå der kom Fævennen på besøk sammen med en veldig hyggelig kar fra seilskuta F/R Sørlandet. Han hadde vistnok en del med vedlikehold og slik å gjøre ombord. Han hadde en enorm kunskap om tau og tauverk, knoper og stikk, historier rund de forskjellige navna på stikka

osv. osv.

Nå ble det aldri noen repotasje i Fævennen som jeg har sett iallefall. Tror det var en eller annen verdensbegivenhet som overskygget den lille seansen vi hadde på brygga i Kristiansand.

Men det jeg tengte på i denne sammenhengen var om du kansje tok kontakt med vedkommende på F/RSørlandet.

Og kansje mot et klekkelig LITET honorar på noen få ####båtpenger kunne få hjelp der....

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...