pram Startet 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2008 Det er nå på tide med en kikk på varmeveksleren til min BUKH DV 36. Den sitter i en scand 25 classic. Iflg. motor tegningene så sitter den ille kronglete til, så jeg ønsker å inspisere den av forebyggene årsaker. Er ikke akuratt det jeg har mest lyst til å skru på når man er på sjøen Er det noen som har erfaringer/råd å dele før jeg tar fatt på jobben. Takker for alle svar. Morten Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Hei. Jeg hadde litt problemer med min varmeveksler. Jeg renset både sjøvannsiden og ferskvannsiden med "Systemrens". Det løste mine problemer. Det kom utrolig mye guffe ut når jeg skylte gjennom systemene med ferskvann. Du må nok skylle veldig grundig med ferskvann til det du tapper av er nesten helt rent. Det kan i alle fall være en begynnelse. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
dieseldyret Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Denne systemrensen er det det mulig å bruke den mens veksleren sitter i båten ? Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Til Dieseldyret Jeg gjorde det i min båt uten problemer. Du må da tømme hele ferskvannsiden og kjøre oppblandet systemrens gjennom og så skylle med ferskvann til systemet er rent. Deretter fyller du på ny frostvæske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.