Rune Braadland Startet 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2008 Har fått tilbud på ny sprayhood til båten min. 4000,- vil systua ha. Vet ikke om det er en akseptabel pris? Synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Tja ny sprayhood på en 30 -33 foter koster jo ca 14 000,- ( vel og merke med bøyler) så det bør vel være greit vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Med forbehold om kvalitet på stoff, plast, tilpasning og sømmen, så høres det billig ut! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Rune Braadland Svart 8.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Er uten bøyler(for de har jeg), og med stoff fra Jens Sagen i Krsand, så det bør være bra greier. Håndverket er vanskelig å si noe om, men prisen er fra en erfaren systue. Går for den, tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 (redigert) Jeg synes det høres billig ut. Kanskje du bør sjekke at prisen er inkl mva Redigert 8.Februar.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LENB Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Tja ny sprayhood på en 30 -33 foter koster jo ca 14 000,- ( vel og merke med bøyler) så det bør vel være greit vil jeg tro. Ny sprayhood til min 33 foter kostet på denne tid i fjord kr 5500,- med stenger og det hele. Jeg kjøpte ifra Alf Hansen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Det synes jeg var billig for jeg betalte 4214,- inkl. moms fra Alf Hansen for tre år siden (høstpris) og det var uten stenger! Dette til en seilbåt på 27 fot. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
LENB Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Det synes jeg var billig for jeg betalte 4214,- inkl. moms fra Alf Hansen for tre år siden (høstpris) og det var uten stenger! Dette til en seilbåt på 27 fot. Fikk du han da til å ta fysiske mål på båten din? Jeg bestilte etter mal han hadde liggende til samme type båt. Litt mer tilpasning i etterkant, men noe billigere. Jeg betalte vinterpis, tror det var 10% rabatt jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 8.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Jeg synes det høres billig ut. Kanskje du bør sjekke at prisen er inkl mva Godt poeng.. Men hvis en "systue" som stort sett bare tar jobber for privatkunder oppgir priser uten moms, da lurer jeg på hvor fornuften er:-) Får ta en telefon over helga for sikkerhets skyld! God helg, og takk for god info alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Fikk du han da til å ta fysiske mål på båten din? Han laget faktisk hele malen på stedet etter den sprayhooden som stod på båten. Var selv til stede og hjalp til, eller kanskje det heter passet på? Sprayhooden passer helt perfekt og ingen behov for noe justering/tilpasning etterpå. Han var nøye og brukte god tid - ikke noe stress, men det var kaldt! Ellers skal vel alltid pris til kunde/privatperson oppgis med moms? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.