Jump to content

Er 4000,- for ny sprayhood en ok pris?

Rune Braadland

Recommended Posts

Det synes jeg var billig for jeg betalte 4214,- inkl. moms fra Alf Hansen for tre år siden (høstpris) og det var uten stenger! Dette til en seilbåt på 27 fot.

:sailing:

Fikk du han da til å ta fysiske mål på båten din? Jeg bestilte etter mal han hadde liggende til samme type båt. Litt mer tilpasning i etterkant, men noe billigere. Jeg betalte vinterpis, tror det var 10% rabatt jeg.

Jeg synes det høres billig ut. Kanskje du bør sjekke at prisen er inkl mva

Godt poeng.. Men hvis en "systue" som stort sett bare tar jobber for privatkunder oppgir priser uten moms, da lurer jeg på hvor fornuften er:-)

Får ta en telefon over helga for sikkerhets skyld!

God helg, og takk for god info alle sammen.

Fikk du han da til å ta fysiske mål på båten din?

Han laget faktisk hele malen på stedet etter den sprayhooden som stod på båten. Var selv til stede og hjalp til, eller kanskje det heter passet på? Sprayhooden passer helt perfekt og ingen behov for noe justering/tilpasning etterpå. Han var nøye og brukte god tid - ikke noe stress, men det var kaldt! :yesnod:

Ellers skal vel alltid pris til kunde/privatperson oppgis med moms?

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...