Onkel Donald Startet 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2008 (redigert) Her er vissnok et nytt middel mot groe på propell og drev. Skal vare to sesonger: SeaJet PellerClean Har allerede sikret meg en boks. Hvis dette middelet er like godt som resten av SeaJet produktspekter lover det bra. O.D Redigert 8.Februar.2008 av Onkel Donald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Det ligger litt mer info her: http://www.seajetpaint.com/oud/n_site/prod...se_coatings.htm Er det noen brukererfaring? Ser at det også kan benyttes på trimflaps. Det kunne være spennende å prøve stoffet en sesong. Jeg hadde tenkt å pulverlakkere trimflapsene, men det kan jo være at dette stoffet er et alternativ? Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Donald Svart 8.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Her er det en erfaring: http://www.themainsail.com/review/reviewpr.../rgn/2/v/1/p/1/ O.D. Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Finnes det noen forhandler i Norge? Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
power Svart 8.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2008 Men det står max 30 knop Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Det holder akkurat, kjører bare i rolig marsjfart her, for ikkje å gjøre speedbåteierne misunnelige Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
torbit Svart 9.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2008 Sola Shipping AS er norsk importør (seajet.no) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Noen som har forsøkt dette nå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.