Rui lui Startet 10.Februar.2008 Del på Facebook Startet 10.Februar.2008 hei er det noen som har noe å fortelle om leyland mototrer? er dette gode motorer? Sitér dette innlegget ] Link to post
SveinHa Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Det er slitesterke og robuste saker på lik linje med de litt eldre Perkins og Ford. Starter lett og med minimalt vedlikehold holder de i årtier. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
NilsPils Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Men kanskje litt vanskelig å skaffe deler til etter hvert? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Nemo Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Den er i eldste laget for å satse på, de kan fort bli noe utgifter etter hvert. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 10.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 ok.litt forskjellig meninger her..den står i en båt jeg skal kjøpe..har vistnok blitt ovehalt for ca 20.000..gir er overhalt for ca 13.000..så da regner jeg med at den sviver noen timer til:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Kjell Pedersen Svart 1.September.2022 Del på Facebook Svart 1.September.2022 Du har motor i 50 år til. Vel så det. Gå den rolig. Er det en motor du kan overrekke dine barn. De klarer ikke slite den ut til sine barn igjen. :) Ikke hvis motoren står i en båt :) Har kjøling nok. Du ser etter olje osv. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.