Enzo Startet 10.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2008 Jeg har nå montert en VHF i båten og hadde fra før av en håndholdt VHF , skal nå levere inn konsesjonssøknad og dette koster 460.- pr år men er dette pr radio eller er det pr båt. Altså om jeg velger å registrere begge radioene , vil det da bli 2x460.- ? Har forresten montert en Standard Horizon GX-1500 Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 10.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Du kan ha flere VHFer på samme konsesjon. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 10.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Jeg har registrert flere VHFer, nødpeilesender og AIS transponder på samme konsesjon til pris som for en. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 10.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2008 Glimrende , da registrerer jeg begge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.