sera Startet 10.Februar.2008 Del på Facebook Startet 10.Februar.2008 Skal montere en ny hylle i forcabinen,men har ikke noe å feste den i. Derfor spørsmålet: Skjerer jeg ut et stykke i skottbekledning (skai med skumgummi) og limer t.d vannfast kryssfiner til skroget?? Evnt. hvilket lim bruker en? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Festepunkt.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 på min er det støpt noen duker fra skroget og 10.-15 cm ut på hylleveggene for feste. men da er du avhengig av et rimelig bredt felt rundt der veggene støpes fasti skroget. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
SF Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 PL400 funker bra. De selger den blant annet på Europris. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.