Bergen Startet 11.Februar.2008 Del på Facebook Startet 11.Februar.2008 Var på tur i nydelig vær i dag, men det er ikke fritt for at kalesjebåt er en noe kald fornøyelse i februar måned klimaendringer til tross. Jeg kom til å tenke på at det før når el varmesete i biler ikke alltid var standard, så var det mulig å få kjøpe løse varmetrekk som en tredde utenpå setet og koblet til i bilens sigarett tenner. Dette måtte vel kansje ha vært en løsning som kunne vært fint å ha i båten også. Får en en lunk i rygg og rumpe så hjelper dette veldig på komforten. Er det noen som vet om slike løse varmetrekk eksisterer ennå, og i så fall hvorselges slikt ? Har noen prøvd dette i båt? Sitér dette innlegget Link to post
gmg Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Du kan prøve disse.( http://www.handicare.no/Default.aspx?epslanguage=NO) drukes i bil men kan sikker brukes i båt da du montere under trekket. Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Hadde eit slikt løst eit som vi monterte med små strikk-stropper over setet i ein UNO vi hadde i kalde Trondheim ein gang. Fungerte flott det og var kjøpt på Biltema for ein billig penge, men fant det ikkje på biltema.no når eg såg etter det nettopp... Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Bergen Svart 11.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Hadde eit slikt løst eit som vi monterte med små strikk-stropper over setet . Fungerte flott det og Akkurat et slik er det jeg ser for meg. Har funnet produktet til en hyggelig pris (kr 194) hos noe som heter BGU, men er ikke sikker på om jeg kan bestille direkte eller om dette er grossist. Har sendt forespørsel. Elektrisk varmesete 12 volt Passer alle typer stoler pga. montering med elastiske strammebånd. Ubetydelig strømforbruk, kun 60 watt. Gir varme i rygg og baken så lenge sigarett pluggen sitter i Termostat sikrer deg mot overopphetning. Sort. Setetrekk 05067-01 194,00 Ellers så har også Bilxtra et til ca kr 500, dette har også massasje Det fra Handicare så litt mere omfattende ut, men i forbindelse med omtrekking av puter kunne vel det kansje være aktuellt! Men er det ingen som har prøvd dette i båt før Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Februar.2008 Del på Facebook Svart 11.Februar.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 12.Februar.2008 Del på Facebook Svart 12.Februar.2008 Ellers så har også Bilxtra et til ca kr 500, dette har også massasje Har du ikke sovnet bak roret før så gjør du det med varme og masasje... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 For å føle opp min egen tråd. Kjøpte dette på Mekk (levert av BGU). Har prøvd det noen ganger nå og effekten er en fin liten lunk i rumpe/rygg som så absolutt hjelper på båtgleden i vinterhavlåret. Litt kort ledning til sigarettenneruttakket men jeg måtte lage nytt her likevel. Under 200kr så får vi se hvor lenge der varer. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 dette er en grei løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.