POL Startet 13.Februar.2008 Del på Facebook Startet 13.Februar.2008 Kan noen gi meg tips om hvor jeg kan få tak i pakninger til skyvevinduene i en Bayliner 2858 1987 modell? Er også interessert i adresser i USA. mvh POL Sitér dette innlegget Link to post
jdahl Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Hei, jeg har en 3270 , tok med en bit av den gamle og fikk tak i ny hos den lokale glassmester. (glassmester strand i Sarpsborg bestilte jeg) regner med det er samme system i din båt. blir nok billigere en og bestille fra usa. husker ikke hvor mye jeg ga, men prisen var glemt når de nye pakningene var på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Us boating i Stathelle skaffer deler til Bayliner.Jeg bestilte på nettet,og to uker etterpå hadde jeg delene i kassa. Helt rå service der i gården. Mvh: Tom Rør Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Hva var prisen på de pakningene du fikk fra US boating ? Pakningen oppe og nede er vel ikke helt like? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Februar.2008 Del på Facebook Svart 13.Februar.2008 Det var ikke pakninger jeg kjøpte,men de skaffer så vidt jeg forsto alt,bare de får mod./hin nr. på fartøyet. Sitér dette innlegget Link to post
bayliner2858 Svart 14.Februar.2008 Del på Facebook Svart 14.Februar.2008 hei, komplett sett kommer på ca. 2000 Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 15.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2008 Hei Bayliner 2858. Sender deg ein IM. mvh POL Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.