lundberg Startet 13.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2008 (redigert) Nu e det dax att ta upp selma o starta vårputsen. På programmet står. 1. Byte till alustyrhus 2. Nytt el anlegg. 3 Ny givare till ekolod. skrovet kommer ja att slipa o smørja in med linolja o terpentin før att sedan lakka med ravilakk Selma som hon ser ut i dag. Ja kommer att lægga ut fler bilder vartefter bygget fortskrider Redigert 13.Februar.2008 av lundberg (see edit history) Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
NilsPils Svart 14.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 Fin trebåt du har, så hvorfor hvorfor alustyrhus? Vi venter på bildene. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
lundberg Svart 14.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 Enkelt o greit bara før att ja har tummen mitt i handen när det gäller snickerier. O så har jag allt utstyr till att bygga i alu. Det gamla huset är pelruttet så ja har inget val en att byta, annars så e det klart att ja hade beholt det gammla Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
lundberg Svart 14.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 Lite flera bilder tagna i dag. Båten intagen i verkstan. Nya grovsågade hyttsidor som skall finpassas i morgon O till slut en gammal dam som står o ventar på en ansikslöft Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
M/S Bastard Svart 14.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 Er det en Skorgnes båt du har? Ser du har en bra motor Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 14.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 Jeg har forståelse for at du vil ha et tett og vedlikholdsenkelt hus. Men det er trist at et så pent overbygg må ofres. Håper du får det til å ligne det gamle da. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 14.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2008 (redigert) Tackar tackar till både lycka o bra motor. Nej det e en køpstadsnekke men det e vel lika ja Huset blir i stort lika men dock lite større men det e bara ca 300mm på längd o 50-100mm på høgd. Det e mest för att ha någon stans att stuva inn fru o barn när sydvesten frisknar på. Redigert 14.Februar.2008 av lundberg (see edit history) Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
lundberg Svart 18.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2008 Här har vi börjat fininpassa nya hytten. desutom er hela skrovet slipat ner o redo för att bli oljet Fler bilder kommer Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Hilmar 2 Svart 18.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2008 Jed en gang at det var en kjøpstadsjark. Disse er nydelige. Faren min har hatt 2 kjøpstadsjarker i gjennom tidene. Skal se om jeg kan få lagd til noen bilder av dem Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
lundberg Svart 18.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2008 Tack Hilmar det skulle vara kul att se ja Hur har du monterat vinduena på den nydliga bogseran din? Ja skulle vara tacksam før tipps då ja inte vill anvenda sprenglist Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
lundberg Svart 26.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Nu har det hent lite på båt fronten. Så jag lägger ut lite bilder för de som är intreserade Här är båtensmord med 1.a laget ravilack/benar uvr olja blandat 50/50 Hytten börjar och ta form har skärs det ut för vindu så skall den primas i veckan Bilderna blir lite dåliga tackvare att de är tagna med mobil Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
lundberg Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade men här e resultatet så långt. Hytten har kommit på platts men jag blev icke så nöjd så den kommer antagligen att byggas om nästa vinter. Men iof så återstår det att montera lanterner o namskylt så det kanske kommer att se bättre ut efter det. Jag har även putsat ner skrovet o strykit det med ravilakk o benar uvr i 50/50 blandning alla offer anoder är bytt o innsidan har fåttt ch 30 liter med linolja o terpentin. Så nu e det bara resten kvar . Men fiske sesongen e ju i full gång så frågan är hur mycket det blir gjort innan mörkret kommer igen. För det e ju detta man her båten till. GLAD SOMMAR Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.