vikers Startet 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2008 Da er sesongen egentlig litt igang for min del. Har meldt meg på trebåtfestivalen i år også, og gleder meg til 31.07 - 03.08 i år. Fjorårets festival var fantastisk gøy, og utrolig mange fine båter å se. Er det mange av oss her på "plassen" som skal nedover, så burde vi kanskje arrangere et treff i Risør? Både for deltakere og besøkende...jeg så ingen vimpler ifjor (hadde ikke selv heller, men skal kjøpe en i år). Om det er mange av oss som skal delta så hadde det vært morro å ha et "Baatplassen.no"-bord på fyret åpningskvelden! Flere som skal nedover? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Baatlaus Svart 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2008 "Er det mange av oss her på "plassen" som skal nedover, så burde vi kanskje arrangere et treff i Risør?" Ja, det hadde vært artig. "Både for deltakere og besøkende...jeg så ingen vimpler ifjor!" Var der i fjor, dog uten vimpel. Som besøkende. Lite å stille ut den gamel Baylineren etter tror jeg! :) "Om det er mange av oss som skal delta så hadde det vært morro å ha et "Baatplassen.no"-bord på fyret åpningskvelden!" Ja, god ide. Det må vi prøve å få til! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2008 (redigert) Jeg skal vikers, jeg og 2 andre "ferskvannsskuter"! Edit: Kun for å glane, ikke for å delta! Redigert 15.Februar.2008 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
*Glimt* Svart 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2008 Hei, har vært der som besøkende men aldri som deltaker. Va er vilkårene for å delta, jeg har ikke noe møbel men bare ei gammel fiske skøyte Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2008 Jeg regner med at vi deltar med egen båt iår, litt avhengig av hvordan "krapylet" på litt over 1 (i begynnelsen av aug.) tar forseseongen. Evt. blir det vel muligens med bil (som ifjor). Vet at Majali har vært med dels som tilskuer, dels som deltaker. Regner vel med at han ska nedover en tur i år også, men det kommenterer han sikkert selv. Er vel egentlig ingen vilkår utover 3båt, men vet at "ikke møblene" gjerne har blitt plassert litt utenfor "den indre krets". Muligens at det er i ferd m å skje en endring, siden CMB båtene var flyttet til innsiden av stenmoloen ifjor. Båten vår er ikke noe møbel, men bruksbåt og vi lå iallefall utenfor i forfjor. Vi vurderer evt også mat og trebåtfestivalen i Halden siste helgen i Juni frister litt, men vi får se hva ferien bringer. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2008 Flott tiltak dere setter i gang. Fint å promotere Baatplassen.no. Kjempebra! Når tiden nærmer seg så hør med Ingar om dere kan få noen stickers å legge fram. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
tom-ass Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 (redigert) Jeg får ikke opp nettsiden til trebåten (http://www.risor-woodenboat.no/). Flere med samme problem? Redigert 14.Mars.2008 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 http://www.trebatfestivalen.no/ Der varn der! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Majali Svart 16.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2008 Den tradisjonen brytes ikke etter 16 år!!! Gleder meg lik emy som før. Majali er solgt :cryin, men han er en serdeles hyggelig fyr og muligheten for at jeg får møte Majali i Risør igjen i år, er absolutt tl stede!! Så i år starter jeg opp hjemmet mitt (MY-Casa) og fortøyer sansynligvis ute ved fiskemottaket.. Gleder meg til se flere vimpler i år Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.