Odd Thomas Startet 15.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Februar.2008 (redigert) Ja som topic sier: Det skjer da som vanlig mye på Mjøsa også til sommeren. Jeg tenkte vi kunne lage en tråd som oppsummerer hva som skjer og når. Vi har jo Dragebåtfestival og Skibladnerfestival i Vormsund og Svanfoss er det vel også en festival i tradisjon tro? Jeg begynner... På Lillehammer feirer Lillehammer Båtforening St-Hans som vanlig på Finsandviken sør for Lillehammer. Dato er vel unødvendig? Samme båtforening feirer 40 år denne sesongen. Dette feires helgen og lørdag 23 august på Lillehammer. Masse moro og konsert og underholdning. Stands, demonstrasjoner og servering. Vi skaffer gjesteplasser til alle :) Mer info kommer senere.. List opp datoene dere veit folkens, så kanskje vi treffes i sommer :) Redigert 15.Februar.2008 av Odd Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 16.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2008 Bra initiativ! Her er mitt (foreløpige) bidrag: MJØSSAMLINGENE på Minnesund åpner søndag 1. juni med et arrangement. Da hadde det vært fint med Minnevika full av båter fra hele Mjøsa! Showet "URBANE TOTNINGER" med bl.a. Gustav Nilsen har premiere lørdag 31.mai på Kapp Melkefabrikk og 20 forestillinger i juni. Det er bra med gjesteplasser ved bl. a. dampskipsbrygga. Dessuten blir det vel "Vann-vittige dager" i Eidsvoll i år også! Noen som kan informere om datoer? Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Odd Thomas Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Lillehammer båtforening feirer 40 år 16. august. Se plakat for info. NB! Åpen bar og servering hele kvelden :) Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 8.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2008 Opp Sitér dette innlegget Link to post
Minien Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Vannvittige dager finner sted i Eidsvoll fra 21. til 24. august. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 11.August.2008 Link til dette innlegget Svart 11.August.2008 Vannvittige dager finner sted i Eidsvoll fra 21. til 24. august. Hva er dette da? Hvor finner jeg et program? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.