viking.24 Startet 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2008 Hei. Jeg holder på å pusser opp ei gammen plastsnekke (Viking 24). Har lyst til å montere inn ei bunnpropp på denne. Er det noen som har gjort det tidligere? Noen tips hvilken type, og hvor kan jeg få kjøpt den?? Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Du kan jo spørre på "Jeg fant, jeg fant, trenger du det?" tråden. Kanskje noen der har eller vet hvor du kan få tak i en slik. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 du kan jo bare sette inn en bunnventil med kulekrane på Sitér dette innlegget Link to post
kritrov Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 En slik propp får du kjøpt på omtrent alle båtbutikker. Ville ikke brukt en ventil med krane på, da denne kan begynne å lekk, eller du kan komme bort i den og den åpner seg i utide. En slik propp skrues vel ut når båten står på land slik at man kan spyle og vaske uten å måtte tømme båten for vann ol. Sitér dette innlegget Link to post
vannoverallt Svart 17.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2008 Monterte en på min, messing sak med skrue. Som nevt tidliger den kan kun skrues opp når båten er på land. Vannlig båtutstyr hyllevare mener jeg. Flensen er skrudd fast fra utsiden, og "pluggen" skrudd inn i den igjen. Sitér dette innlegget Link to post
viking.24 Svart 18.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2008 Tuusen takk for tipsene. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Må bare spørre: hva er fordelen med å ha et ekstra hull i bunnen av en båt på 24 ft? Har jo faktisk lest at til og med atskillig større båter har det. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Monterte en på min, messing sak med skrue. Som nevt tidliger den kan kun skrues opp når båten er på land. Vannlig båtutstyr hyllevare mener jeg. Flensen er skrudd fast fra utsiden, og "pluggen" skrudd inn i den igjen. Fåes også i syrefast (Maritim). Med skrue fra utsiden eller innsiden. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.