Kasund Startet 18.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2008 Hei. Eg kjem mest sannsynleg til å måtte montere ein CD-spiller og høgtallera inn i pappa sin Beneteau Antares 650. Har sett ein med høgtallera montert i trepanela på "sida" ta bakveggen. Er det nokon her som har erfaringer med kabeltrekking osv i dinne båten? Kjem eg til å finne 12V i konsollen? Har ikkje begynt å skru opp noko enda.. :p Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 18.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2008 JA Du kommer greit til 12 volten, når du skrur ut 6 skruer og tar vekk dekselet på baksiden ( ved toalettet. ) Så vidt jeg husker kan du dra ledningenr under setet og bakover til skyvedøren, men det er ike mye plass bak trepanelene mener jeg å huske, så hvis du skal felle inn, hadde jeg valt et annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 23.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Såg ein båt av samme typen hadde fellt inn slike kvite "maritime" høgtallera der i trepanela. Derfor eg tenkte på den plasseringa. Har dere nokon andre forslag da? Kanskje forslag til kva eg bør velge av cd-spiller og høgtallera? Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 2.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Da har eg installert cdspiller og høytallera. Høytallerane blei montert i trepanela bak. Der var det plass til 5,25" Bose-høytallera. Skrudde opp og tok litt mål osv før dei blei kjøpt inn... Det var greitt å finne plass til dei, sjølv om eg måtte måle endel før eg bestemte kvar dei skulle plasserast. CD-spilleren blei montert over skapdøra, men under førerstolen. Trekking av kabler til frå den plasseringa gjekk greitt. For å kutte hull i glassfiberen, brukte eg dremel multi, med "ekstra store" kappskiver. Så trekkte eg opp nye kabler frå hovedbryteren til cd-spilleren. Og la opp med sikringer på den i ega koblingsboks ved sida av hovedbryteren. Den trekkinga gjekk veldig fint, då det er eit "stort" hull frå "maskinrommet" til skapet... FM-antenne blei kjøpt på biltema til 79kr og blei plassert inne i skapet, dette såg ut til å fungere greitt :) Men når eg haldt på å skru ut diverse deksel, så fant eg diverse umerka sikringer og koblinger, blant anna bak tredekselet på SB side, der var dette tilfellet: Greitt å vite om slike eventuelle feilkilder i tilfelle feilsøking :p Ellers så fant eg sikringer både bak hovedbryter, i skapet, bryterpanelet og bak instrumentpanelet. Også greitt å vite om ting slutter å fungere :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.