Jump to content

Kabeltrekking Beneteau Antares 650.

Kasund

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Da har eg installert cdspiller og høytallera.

Høytallerane blei montert i trepanela bak. Der var det plass til 5,25" Bose-høytallera. Skrudde opp og tok litt mål osv før dei blei kjøpt inn...

Det var greitt å finne plass til dei, sjølv om eg måtte måle endel før eg bestemte kvar dei skulle plasserast.

dsc00399.jpg

CD-spilleren blei montert over skapdøra, men under førerstolen.

Trekking av kabler til frå den plasseringa gjekk greitt.

For å kutte hull i glassfiberen, brukte eg dremel multi, med "ekstra store" kappskiver.

dsc00400.jpg

Så trekkte eg opp nye kabler frå hovedbryteren til cd-spilleren. Og la opp med sikringer på den i ega koblingsboks ved sida av hovedbryteren.

Den trekkinga gjekk veldig fint, då det er eit "stort" hull frå "maskinrommet" til skapet...

FM-antenne blei kjøpt på biltema til 79kr og blei plassert inne i skapet, dette såg ut til å fungere greitt :)

Men når eg haldt på å skru ut diverse deksel, så fant eg diverse umerka sikringer og koblinger, blant anna bak tredekselet på SB side, der var dette tilfellet:

dsc00398.jpg

Greitt å vite om slike eventuelle feilkilder i tilfelle feilsøking :p

Ellers så fant eg sikringer både bak hovedbryter, i skapet, bryterpanelet og bak instrumentpanelet. Også greitt å vite om ting slutter å fungere :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...