Kotnes Startet 27.Februar.2004 Del på Facebook Startet 27.Februar.2004 Hallo Dilla. Nå skal jeg snart ha igjen cowboyhatten min. Det snør akkurat nå men det blir varmere og da skal traktoren parkeres, bare så vidt du veit det. HØRER DU. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Batdilla Svart 27.Februar.2004 Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Tsk! Tsk! Dette er noe man må gjøre seg fortjent til. Lasse kan sikkert fortelle om bakgrunnen - jeg må løpe nå for å rekke en buss. Hadde ikke ei lue fra Felleskjøpet passet bedre da... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Februar.2004 Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Vel vel Historien er kort som følger: Det var en som prøvde seg på spam her tidligere idag, men dilla var lynrask i avtrekker'n. Derfor ny avatar Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 27.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Okey. Du får få låne den en stund da. Godt at dere passer på. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
TMe Svart 27.Februar.2004 Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Nervøs og innesluttet med psykopatiske trekk. Svak for kvinner og hasard. Var ikke det Mogan Kane mon tro. Eller "MorganaKane" som vi kalte helten fra min ungdom. Trekker på under et femtedels sekund. Stjerneformet arr på høyre eller var det venstre håndbak. Husker ikke helt lenger ettersom det er over 30 år siden sist leste bok. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2004 Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Det var den gangen det het koyboyhatt Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 27.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2004 Nervøs og innesluttet med psykopatiske trekk. Svak for kvinner og hasard. Var ikke det Mogan Kane mon tro. Eller "MorganaKane" som vi kalte helten fra min ungdom. Trekker på under et femtedels sekund. Stjerneformet arr på høyre eller var det venstre håndbak. Husker ikke helt lenger ettersom det er over 30 år siden sist leste bok.Det var omtrent det hjernekrymperen sa om meg bortsett fra arret. Jeg har arret mitt på høyre siden av magan. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Batdilla Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Hallo Dilla. Nå skal jeg snart ha igjen cowboyhatten min. Det snør akkurat nå men det blir varmere og da skal traktoren parkeres, bare så vidt du veit det. HØRER DU.Nå har du fått igjen hatten din, Kotnes. Jeg er i do-modus om dagen og har iført meg dertil egnet antrekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.