Suenos Startet 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2004 Interval på viskere Før i tiden når bilene ikke hadde intervalbryter på vindusviskerne fikk mann kjøpe eksterne hos Biltema, dette er ikke å oppdrive nå for tiden da alle biler er fabrikk levert med dette. Jeg er grundig lei av å stadig "klikke" på bryteren i båten når det dusk regner, er det noen som kan tipse meg om ekstern intervalbryter? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Søk på nettet etter Arngren elektonikk. Dene luringen har mye rart. Ville forundre meg om du ikke finner en løsning her. Dersom det kniper har jeg en eller annen plass i rotet mitt en tegning av en krets for dette. Det vil si at du må være i stand til å kunne lodde littegrann.................. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
bliss X Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Du finner det her. Nesten nederst på siden VINDUSVISKER INTERVALLBRYTER Trinnløs regulerbar mellom 1 til 100 sek. Intervalltiden kan dermed tilpasses alle forhold. Spenning fra bilbatteriet (12 V). kr 119,00 http://www.electradeshop.com/elbygges.htm Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Rasmussen Engros AS har et panel for styring av intil 3 viskere. (se under produkter.) Båtmagasinet hadde en omtale av det. Prisen er nok en annen enn på den Lasse fant. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
kjma Svart 27.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2004 Har vert på jakt etter det samme, var innom et par bilutstyrbuttikker og spurte. En slik bryter hadde de ikke solgt på mange år med den kunne skaffes fra Hella da endel anleggsmaskiner fremdeles bruker slike brytere. Sitér dette innlegget Link to post
Suenos Svart 29.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2004 Takker alle for hjelpen, nå blir det slutt på å klikke på bryteren her skal det handles og monteres før vi sjøsetter til påske. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 1.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2004 Bare nevner at viskerne må ha auto-parkering for at det skal fungere. (American Bosch er endel brukt og de har modeller uten) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.