LykkelitenIV Startet 22.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2008 (redigert) Da har jeg installert LED pærer i spottene mine. Og tengte jeg skulle dele litt erfaringer. Valgte noen varmhvite LED på 1W med 20 pærer i hver. Her er resultatet. Slik var originalen: Slik er det med LED pærer. Som dere ser er det litt mindre lys med LED. Men slik jeg ser det er det nok som leselys. Derfor godt fornøyd Lampe til høyre er med ny LED-pære (den til venstre er vanlig 10W pære). Redigert 22.Februar.2008 av LykkelitenIII (see edit history) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Concorde Svart 22.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2008 Ser veldig bra ut det, skal gjøre det samme hvis det finnes dimmer til LED, har dimmer på spottene i salongen. Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 22.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2008 Jeg har dimmer i takspottene. Derfor har jeg ikke byttet de. Der finnes dimmer. Bla på LED dimmer Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.