Framtia Startet 23.Februar.2008 Del på Facebook Startet 23.Februar.2008 Skal bestille klistremerker med navn til nybåten, og leverandøren har spurt om jeg vet fargekoden Dufour bruker på dekalene orginalt. Tror det er samme fargekode på alle modeller forresten. Noen som vet dette? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Leidulf Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Skriv ut dette fargekartet: Fargekart og finn fargen som er på båten, så tar du det med til leverandøren/dekalmakeren. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
bjorngb Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Jeg ville heller fått et fargekart hos en maler - det kommer ann på hvordan din printer er kallibrert om den skriver ut rette farger eller ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Betyr ingenting hvis du sammenligner fargen på båten med kartet og så sammenligner den igjen med fargekartet til dekalmakeren. Ignorer kodene som står på det printede fargekartet. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
bjorngb Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Er leverandøren lokal, slik at du kan vise dette, er jeg enig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.