hai99 Startet 23.Februar.2008 Del på Facebook Startet 23.Februar.2008 Skulle kjøpe rund stokk til et lite båt prosjekt. trenger sirka 5 meter og dia på rundt 10 cm. Min lokale trelast forhandler hadde kun 3,5 meter lengde og 45 mm dia. Er det noen som vet om en ok forhandler i Oslo, Akerhus eller Østfold ? Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 5 m. lengde med diameter 10 cm. tror jeg skal bli vanskelig. Det lengste jeg har kommet over er max. 4m. og da er diameteren 7, 5 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Det kan nok hende at et firma som driver med lafting av hytter kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 23.Februar.2008 Del på Facebook Svart 23.Februar.2008 Aanesland Fabrikker AS, 4760 Birkeland. Tel. 37276299 Disse har dreid master av heltre i alle år. De lager også flaggstenger, søyler store og små. Sitér dette innlegget Link to post
espenjohan Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 eg jobber i trelasten på monter... me selger rundstokk blandt listene hender av og til disse er over 5m men 10 cm trur eg ikkje eg har sett der... vett me får listene fra moelven, så hvis du tar ein tur innom trelasten i nerområdet og spør betjeningen om det er noe som går an å bestille så burde de vere behjelpelige med dette.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.