Figaro Startet 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2008 Jeg skulle gjerne hatt en kasse i tre på akterdekket til oppbevaring av div. saker og ting. Bruker for tiden en plastkasse beregnet for hageputer o.l. kjøpt på Europris. Praktisk, men ikke særlig pent, eller maritimt. Noen som vet om det finnes slike kasser laget i f. eks. mahogny eller annet edelt trevirke? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
baatsman Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Har bygget det tidligere selv, kjøpte teak på løvenskiold på Lysaker. Passet på at den ble bygget med god lufting. Tok etterpå og satt den inn med Owatrol 1+2 Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Jawik Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Minnes at IKEA Oslo hadde noe som muligens kan brukes. Kiste av tralverk og ca. 3/4 cub. i volum. Sidene og lokket var av bra trevirke så vidt jeg kan huske. Med olje og det som må til kunne denne nok ha stått ute på dekk. Bunnen må byttes ut med noe bedre trevirke/plate. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
knutza Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 (redigert) Sjekk dette filmklippet fra Autofil, disse kan nok hjelpe deg. Redigert 23.Februar.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Ikea`s "bord" i tralverk er brukbare, har 2 selv på akterdekket. Men de MÅ behandles. Er også brukbare som sitteplasser. Bunnen er lagd i huntonit, og bør buttes ut. Mener de kostet 450,- Alternativ er putekasser av edeltre, Plantasjen har, til ca, 1.500,- og da er de vanvtette. Ikea`s regner det rett igjennom:-) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Jeg kjøpte en kasse på Jysk i et mahognylignende treverk for et par år siden, men husker ikke hva den heter. Er en ganske grei kasse med svart lokk i sink. Mener de hadde den i fjor også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.