Odd Thomas Startet 24.Februar.2008 Del på Facebook Startet 24.Februar.2008 (redigert) Sitter med et par klistremerker fra småbåtregisteret for hånden. Hvor skal vi sette merkene? På ruta, Targabøylen, foran som amerikanerne gjør, eller på siden under vinduet Redigert 24.Februar.2008 av Odd Thomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Det peneste er vel i utgangspunktet og legge de i skuffen hjemme Skulle jeg først satt de på ville jeg nok kanskje hatt de under vinduet, men for all del, få de rett! (synes 90% av alle småbåter har disse merkene satt skjevt på, min inkludert!) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Hva med en lomme på innsiden av vinduet, slike som parkeringsselskapene har. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Klistremerker hører ikke hjemme på fine båter. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Wandalen Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Huff sjende en så fin båt? Men måtte jeg velge ville jeg satt dem under luftintakene til motoren og fenderlisten.... eller ehhh.. jeg vet ikke.... kansje ikke Pen båt altså Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 25.Februar.2008 Del på Facebook Svart 25.Februar.2008 Jeg har satt de på vinduet, lett å fjerne uten merker. Direkte på skroget; kan føre til at de er der selv om merkene er fjernet.... Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Det peneste er vel i utgangspunktet og legge de i skuffen hjemme He, he :) Ja, det er i skuffen de har ligget i et år nå. Alternativene mine er på vinduet helt i forkant av sidevinduene på fører og passasjerplass, eller over "restene" (solbrent plast) av USA registreringen foran. Men jeg har to merker, så det spørs om jeg ikke henger de på med tape og setter inn bilde her da jeg kommer så langt :) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.Mars.2008 Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 Her er nummerskiltene mine. Laseskåret i syrefast stål. De skal på Tora i år. Disse har jeg tegnet selv og fått laget i Thailand. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Odd Thomas Svart 17.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2008 He, he :) Ja har man kontaktene i orden så... Vel jeg tror klistremerkene mine får holde på den gjennomførte plastbåten vi har, men på din Nils, tror jeg dette blir perfekt :) Sitér dette innlegget Link to post
stigers Svart 12.April.2008 Del på Facebook Svart 12.April.2008 Kan ikke finne på å sette de på, la de ligge i skuffen så lenge det er mulig, det har jeg tenkt å gjøre de skal hverfall ikke på min 2855.. Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 13.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2008 Hmm... Jeg syns no disse registreringsmerkene har en viss "status" da, på at du har sakene i orden! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.