mewa 2 Startet 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2008 Finnes det en bayliner klubb i Norge ønsker kontakt med andre bayliner eiere her på båtplassen for deling av erfaringer,problemer,løsninger. hilsen mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Be Ingar om hjelp til å opprette en egen blogg for Baylinere. Der har dere også et felles treffsted. Vi trawlerintresserte har en egen tråd som vi henter opp når det er noe nytt. Den kalle vi rett og slett for Trawler. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Whistler Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Det finnes vels vidt jeg vet ingen merkeklubb i Norge, men det er et ganske stort antall baylinereiere her på Båtplassen. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Knut T. Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Ja det kunne vert fint å få samlet noen av bayliner eiere her, for å dele erfaringer og problemer. har selv hatt ett svare strev å finne en Cierra 2355 som hadde fått innmontert baugpropell, da jeg har planer om dette selv, men de som skal gjøre dette var skeptisk til om det gikk, p.g. av vannlinjen ville komme forholdsvis nær tunellen, med derav dårlig virkning. Men tilslutt har jeg vert heldig og finne en båt i nærheten som jeg har fått sett på, og tatt noen bilder av instalasjonen. Eieren sier det fungerer ganske bra, selv med tom båt. Så jeg ønsker velkommen ett forum for oss Bayliner eiere. Knut Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Frøken Fryd Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Tanken er ikke helt ukjent nei Hva med denne som en start: Baylinertreff 2008 Sitér dette innlegget Link to post
stigers Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Blir det opprettet en egen Bayliner klubb er det en sikker medlem her.. Er utrolig fornøyd med min 99mod. 2855.. Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Be Ingar om hjelp til å opprette en egen blogg for Baylinere. Der har dere også et felles treffsted.Vi trawlerintresserte har en egen tråd som vi henter opp når det er noe nytt. Den kalle vi rett og slett for Trawler. Det var en god ide. Hvis noen tar initiativ til det, vil jeg være der også. Kanskje det å starte en ekstern klubb krever mer arbeid og tid. Har en Bayliner 245 2006 modell forhandlerkjøpt. Er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Hei alle Bayliner interesserte. Det er ikke helt umulig å starte opp en klubb. Litt egen innsats fra en av dere + en god porsjon med entusiasme. Jeg startet det hele med å opprette en hjemmeside. Annonserte det på baatplassen.no og dermed så var det på gli. Første mnd var det over 350 stk innom sidene, hvilket jeg mener er enormt mange på veldig kort tid. Så tok jeg kontakt med importørene for å skape litt mer ”blest” rundt siden på sikt, regner med at det muligens blir nevnt i en bisetning når det snakkes og handles båt hos dem. Den siste og syvende kom akkurat nå. Jeg gjorde den tabben at jeg gikk på en hotellplass som var gratis, bare for å ”sondere” terrenget. Den siden (home.no) mistet vi kontakten med for ca en uke siden, det er ikke så veldig heldig i en oppstartsfase. Flyttet sidene midlertidig over til egen hjemmeside (som jeg begynte med samtidig). Inntil vi får den faste ”betal” siden vår til uken. Er det en som starter så kan jeg prøve å være behjelpelig og dele de erfaringer jeg har gjort. Mvh Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
sas Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 vIL BLI MEDLEM HVIS NOEN STARTER OPP EN KLUBB. hAR EN 2355 1996 MODELL Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Ja! God ide. Blir medlem jeg også. 1991 3058 Ciera Command Bridge. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 hei alle bayliner eiere jeg er ikke så datakyndig men kansje vi i samarbeid gjerne flere kan få til dette vi kan maile oss imellom hadde jo vært moro om vi kunne få til dette på et vis mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 (redigert) Hei Jeg også selvfølgelig med. Som Frøken fryd sier så står det endel i Baylinertreff 2008 tråden, jeg prøver å få til treff i Langesund i sommer, men det ser ut som vi sliter litt med plassen... Ville kanskje tro at å få til ett treff hadde vært ett sted å starte. Men vi må finne ett sted med MYE plass, som kan holde av 30 plasser for oss... noen som har noen ide? Langesund kommune har delvis sagt nei ettersom de kun har 35 gjesteplasser... Jeg har luftet ideèn for Baymax og jeg tror nok de stiller opp. De synes det virket veldig spennende. Redigert 13.April.2008 av Bayliner3258 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 kansje det kan være en ide å kjøre forsjellige bayliner treff i Norge jeg bor i stavanger k ansje et treff på denne siden av landet og de som er rundt her og selvfølgelig er alle andre også hjertelig velkommne Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 kansje det kan være en ide å kjøre forsjellige bayliner treff i Norge Tar du en titt i treff tråden er dette foreslått Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 18.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 hei frøken fryd ser at du har status d5la jeg regner med at du har en viss kompetanse her på bp hadde vært fint om vi i sammen på en eller annen måte kunne fått til dette her da dette er noe jeg brenner for mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.April.2008 Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 Snakker vi om klubb nå eller treff? Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 18.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 vi snakker om en klubb hvor vi evenuelt kan få opprette en nettside for alle oss bayliner intresserte i Norge mvh Mewa2 Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.April.2008 Link til dette innlegget Svart 18.April.2008 Okej, jeg er også interresert i en slik klubb og kan iallefall bidra med det tekniske mht. hjemmeside ol. Skal sende deg e-post adressen min jeg så snakkes vi der... Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Fint med Bayliner club , Baymax positiv , fint det og, men ingen som leser dette forum som kjøper der uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.