Jump to content

bayliner klubb norge

mewa 2

Recommended Posts

Ja det kunne vert fint å få samlet noen av bayliner eiere her, for å dele erfaringer og problemer.

har selv hatt ett svare strev å finne en Cierra 2355 som hadde fått innmontert baugpropell,

da jeg har planer om dette selv, men de som skal gjøre dette var skeptisk til om det gikk,

p.g. av vannlinjen ville komme forholdsvis nær tunellen, med derav dårlig virkning.

Men tilslutt har jeg vert heldig og finne en båt i nærheten som jeg har fått sett på,

og tatt noen bilder av instalasjonen. Eieren sier det fungerer ganske bra, selv med tom båt. :cheers:

Så jeg ønsker velkommen ett forum for oss Bayliner eiere. :smash:

Knut

Besøk min hjemmeside

Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt)

• 1 måned senere...
Be Ingar om hjelp til å opprette en egen blogg for Baylinere. Der har dere også et felles treffsted.

Vi trawlerintresserte har en egen tråd som vi henter opp når det er noe nytt. Den kalle vi rett og slett for Trawler.

Det var en god ide. Hvis noen tar initiativ til det, vil jeg være der også. Kanskje det å starte en ekstern klubb krever mer arbeid og tid.

Har en Bayliner 245 2006 modell forhandlerkjøpt. Er veldig fornøyd.

Hei alle Bayliner interesserte.

Det er ikke helt umulig å starte opp en klubb.

Litt egen innsats fra en av dere + en god porsjon med entusiasme.

Jeg startet det hele med å opprette en hjemmeside. Annonserte det på baatplassen.no og dermed så var det på gli.

Første mnd var det over 350 stk innom sidene, hvilket jeg mener er enormt mange på veldig kort tid.

Så tok jeg kontakt med importørene for å skape litt mer ”blest” rundt siden på sikt, regner med at det muligens blir nevnt i en bisetning når det snakkes og handles båt hos dem.

Den siste og syvende kom akkurat nå.

Jeg gjorde den tabben at jeg gikk på en hotellplass som var gratis, bare for å ”sondere” terrenget.

Den siden (home.no) mistet vi kontakten med for ca en uke siden, det er ikke så veldig heldig i en oppstartsfase.

Flyttet sidene midlertidig over til egen hjemmeside (som jeg begynte med samtidig). Inntil vi får den faste ”betal” siden vår til uken.

Er det en som starter så kan jeg prøve å være behjelpelig og dele de erfaringer jeg har gjort.

Mvh

Roald

Hei

Jeg også selvfølgelig med.

Som Frøken fryd sier så står det endel i Baylinertreff 2008 tråden, jeg prøver å få til treff i Langesund i sommer, men det ser ut som vi sliter litt med plassen...

Ville kanskje tro at å få til ett treff hadde vært ett sted å starte. Men vi må finne ett sted med MYE plass, som kan holde av 30 plasser for oss... noen som har noen ide? Langesund kommune har delvis sagt nei ettersom de kun har 35 gjesteplasser...

Jeg har luftet ideèn for Baymax og jeg tror nok de stiller opp. De synes det virket veldig spennende.

Redigert av Bayliner3258 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...