scania Startet 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2008 kan noen si meg hvor jeg finner pjolter bay i forhold til perleporten som jeg vet hvor er? Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 (redigert) Nærmere Risør by, rett nord for Lekerøya. Fineste plassen på hele kysten, objektivt sett Forresten, så er navnet Bommen, oppkalt etter Lillebom Dampsag som man fremdeles kan se rester av. Redigert 24.Februar.2008 av La Digue (see edit history) Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Fjellbonden Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Retning mot Risør. Tror havnen heter Bommen i kartet. Fin havn, spesielt litt utenom sesong. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Ikke et perfekt kart, men det jeg hadde for hånden. Bommen (eller "Pjolter Bay") ligger nord for Lekerøya øverst til høyre i kartet. Innseiling gjennom det smale sundet rett nord for Lekerøya, eller rett nordfra, litt lenger nord og utenfor kartutsnittet. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
hekta på båt Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Pjolterbay er en veldig fin plass, vi foretrekker den plassen fremfor perleporten når vi er i Risør. En annen fordel er at det ikke er langt inn til risør sentrum med jolla Sitér dette innlegget Link to post
scania Svart 24.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Takk for svar. Hvordan ser det ut der inne?Er det fjell,sand og er det barnevennlig? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 fjell. jeg mener det ikke er spesielt barnevennlig . men en fin og lun lagune. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Bavaria 40 Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Hvis du ønsker et barnevennlig alternativ så er anlegget til Risør seilforening på Finnøya en bra plass, anbefales!! Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Hei Og slik ser det ut der: mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria 40 Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Hvis du ønsker et barnevennlig alternativ så er anlegget til Risør seilforening på Finnøya en bra plass, anbefales!! Sitér dette innlegget Link to post
scania Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 (redigert) tusen takk for fine bilder og svar.her er det litt bedre en på båtmagasinet ja hvor man bare får vissvass hvis en spør om noe. Redigert 25.Februar.2008 av scania (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Kan i tillegg fortelle at Pjolter har en egen "bay" litt lengere mot Kragerø...... Nærmere bestemt yttersiden av Skåtøy.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.