Jump to content

Hvor kan jeg handle båtutstyr i Tønsberg

kvast

Recommended Posts

• 2 måneder senere...
Hei

Herholdt Andersen AS er den butikken med desidert best utvalg. De er ikke dyrere enn andre, bortsett fra Biltema som kun selger dritt.

jeg har lært fort. var å så på ekkolodd i går og tok heller turen til tjøme sparte 500kr på et "billiglodd"

Da tenker jeg første påstanden her ble greit slått i hjel :smiley: ?

Hei Klok, for meg høres det ut som du jobber på en viss butikk, siden du bare har fint å si om butikken, og bare drit om alle andre. Jeg har vært på begge plassene, guttene på verkstedet til herholdt er hjelpsomme, folkene i butikken har en god del å lære når det kommer til service. Jeg opplever folkene på wærners som mye mer hyggelige og hjelpsomme. Jeg finner det jeg trenger i Sandefjord, så om utvalget er "bedre" hos herholdt spiller det liten rolle for meg. Det er nå mine erfaringer mulig du mener noe annet.

At folk sier at det er dyrt hos herholdt kan jo forklares med beliggenheten, kan tenke meg at lokalene koster, og pengene må jo hentes inn igjenom det de selger, så enkelt er det.

Velkommen til båtplassen forresten, høres ut som du har mye fint å bidra med her på forumet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...