kvast Startet 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2008 Hei, Noen som kan hjelpe meg til en butikk i Tønsberg som har båtutstyr. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
pete Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Herholdt Andersen ved brannstasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Du får nok mye båtutstyr rimeligere på Vallø Marina på Vallø. Det er også en Biltema butikk i Tønsberg som har et brukbart utvalg av båtutstyr Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Takk for raske svar Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
tuffff Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Men hvis du er fra Sandefjord, hvorfor drar du ikke heller til Werner's Båtbu i Tempokrysset? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 25.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 jobber i tønsberg. :D Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Thorlyn Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 werner har stort sett de samme prisene som maritim og noen ganger billigere. og samme vareutvalg Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Golito Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 hva skal du ha da? herholdt andersen er DYRT. Sitér dette innlegget Link to post
Klok Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Hei Herholdt Andersen AS er den butikken med desidert best utvalg. De er ikke dyrere enn andre, bortsett fra Biltema som kun selger dritt. Sitér dette innlegget Link to post
Amorøsa Svart 5.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2008 Jeg handler ikke hos Herholdt om så Gamle Erik sprekker ! Ta heller turen til Wærners og opplev kunnskap og service. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 jeg har lært fort. var å så på ekkolodd i går og tok heller turen til tjøme sparte 500kr på et "billiglodd" Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Golito Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Hei Herholdt Andersen AS er den butikken med desidert best utvalg. De er ikke dyrere enn andre, bortsett fra Biltema som kun selger dritt. jeg har lært fort. var å så på ekkolodd i går og tok heller turen til tjøme sparte 500kr på et "billiglodd" Da tenker jeg første påstanden her ble greit slått i hjel ? Sitér dette innlegget Link to post
Klok Svart 6.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2008 Hei Golito Hva var det som ble slått i hjel??? At man kan få kjøpt billige lodd på Tjøme?? Idiot. Kan du nevne en butikk som har bedre utvalg? Ikke svar Sandefjord, for det er feil. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2008 Hei Klok, for meg høres det ut som du jobber på en viss butikk, siden du bare har fint å si om butikken, og bare drit om alle andre. Jeg har vært på begge plassene, guttene på verkstedet til herholdt er hjelpsomme, folkene i butikken har en god del å lære når det kommer til service. Jeg opplever folkene på wærners som mye mer hyggelige og hjelpsomme. Jeg finner det jeg trenger i Sandefjord, så om utvalget er "bedre" hos herholdt spiller det liten rolle for meg. Det er nå mine erfaringer mulig du mener noe annet. At folk sier at det er dyrt hos herholdt kan jo forklares med beliggenheten, kan tenke meg at lokalene koster, og pengene må jo hentes inn igjenom det de selger, så enkelt er det. Velkommen til båtplassen forresten, høres ut som du har mye fint å bidra med her på forumet. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.