880 Startet 28.Februar.2004 Del på Facebook Startet 28.Februar.2004 :cryin:For å kunne sitte foran pc'en og følge med på denne siten har jeg med enkle grep tiligere kunnet ligge inn koder på videoen -ShowView- tallkoder som tar opp rett program til rett tid fra rett kanal. Finner ikke disse kodene i programbladet lenger. Er dette over og ut eller Dette medfører at jeg må gå inn fra båten eller forlate pc'en for å sjekke om videoen har startet til rett tid med manuell programmering...... :headba Kjenner noen til staus på dette Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
GeirKS Svart 28.Februar.2004 Del på Facebook Svart 28.Februar.2004 Utrolig hva noen finner på for å gjøre en off-topic posting on-topic. GeirKS (Plager ikke meg uansett med det volumet som er nå.) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 28.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2004 Utrolig hva noen finner på for å gjøre en off-topic posting on-topic. GeirKS (Plager ikke meg uansett med det volumet som er nå.) Burde nok lagt denne som off topic, men i iveren med løping mellom båten, garasjen og kjelleren på let etter tingel å tang som jeg vet jeg har, men ikke hvor det er blitt av, blir man litt Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lars H. Svart 28.Februar.2004 Del på Facebook Svart 28.Februar.2004 Hei. Og hva skal jeg gjøre, jeg kvittet meg med videoen for 15 år siden! Lars H. (med digitalt kabel-TV) :nonod: Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ingar Svart 28.Februar.2004 Del på Facebook Svart 28.Februar.2004 Vg oppgir fortsatt showview-koder for endel programmer: http://klikk.vg.no/tv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.