skage Startet 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2008 Har tenkt og male "fenderlista" på gummijolla en selvlysende farge eller da en fluoriserende, har mistet jolle et par ganger i dårlig vær på natterstid og har da tenkt når jeg søker etter den med lommelykt at jeg burde ha en god reflekterende maling på jolla. Har noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt dette produktet. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Hvis du går til en skipshandler, så har han sånn reflekterende tape som brukes på livbåter. Jeg har sånne i mastetoppen og oppe på salingshorna. Jeg synes. Ja, jeg vet at "kapteinene" nå øyeblikkelig kommer med regelboka og feil lanterneføring og....... Sitér dette innlegget Link to post
Trond Aasvoll Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 (redigert) Jeg har 3 runder med slik refleks i mastetoppen også. Det synes godt, samt båtnavnet i blå reflekterende taip på skutesiden. Redigert 26.Februar.2008 av De Cåsta (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
skage Svart 26.Februar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Jeg har sjekket dette opp nå hos en lokal pusher 113.- pr meter Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Prøv her, Galeas trading. Bla litt nedover siden, der finnes forskjellige farger som kan blandes i coelan. Coelan kan vel males bå det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Hva med å få navnet i selvlysende foliet?? Sitter godt på gummibåt... lett og finne..... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
rago63 Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Jeg mener vi har en 1-literboks borti et skap med selvlysende orange maling på jobben; Jotun Se-bra....eller noe sånn Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.