Christian7600 Startet 27.Februar.2008 Del på Facebook Startet 27.Februar.2008 Skal bytte propeller på min dynamic 7600 med AD31. Tenker å gå for stålpropeller. Er det noen her som kan gi meg tips om hvilke propeller jeg burde velge? Erfaringer med ulike typer? Sitér dette innlegget Link to post
Stockli Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 Jeg har også 7600 med AD31, og byttet propeller i fjor. Jeg fikk anbefalt av Volvo Penta verksted å ikke legge maneg tusen ekstra i stålpropeller. Virkningen vil ikke være særlig merkbar. Gikk derfor for standard propeller. Hvor mange knop får du ut av din motor? Har du sett etter om det finnes noe tuning options? tenker litt på tennplugger, evt noe sprekere luftfilter etc som kunne gitt noen knop uten at det kostet skjorta Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 18.Mai.2009 Del på Facebook Svart 18.Mai.2009 (redigert) når jeg hadde 41 motoren (200hk diesel) i min 7600 så gikk den 40 knop med c5 stålpropeller og dp 290 drev. med stålpropeller så får man som regel bedre marsj og toppfart. tennplugger til diesel er ikke mulig Stockli :) Redigert 18.Mai.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.