ola dunk Startet 27.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2008 Hei. Lurer litt på å sveise litt på ytterskoldet på transom. i den sammenheng lurer jeg på om det er noen her som vet om det er noen spesiell godstype. evt behandlet på noen måte. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Hei. Lurer litt på å sveise litt på ytterskoldet på transom. i den sammenheng lurer jeg på om det er noen her som vet om det er noen spesiell godstype. evt behandlet på noen måte. Takker for svar. Jeg har brukt vanlig Aluminium tråd i mig apparat med Argon gass når jeg har sveiset drevhus kjøl finner etc. Regner med at det er samme type materiale i sjold og transom. Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 okei.flotte greier. har dreid en liten bit sim jeg skal sveise på skjoldet. der belgen skal på. men da prøver så blir dette nok bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.