Jump to content

bayliner 2855 96 mod passering varmeapparat

mewa 2

Recommended Posts

Hei

På vår 2855 er den montert under forpiggen på styrbord side. Ikke en helt optimal plassering. Litt trangt, vanskelig å trekke slanger tilbake til cockpit, og litt vanskelig med skikkelig fall eller svanehals på eksosen.

Skulle jeg montert den, ville jeg laget en luke i innerlineren ved førerstolen, og montert den mellom skroget og innerlineren der. Masse plass. Da kommer man også til fra fotenden i midtkabinen. Lokk til å skru ut i taket. Tanken kan da monteres i motorrommet. På den måten er det lett å trekke varmekanaler inn på toalettet, ned til midtkabinen, nederst i trappa og eventuelt til under kabinbordet.

Hei alle sammen jeg lurer på om noen har erfaring med best plassering av varmeapparatsenheten + plassering av varmedyser (3.stk) dette er en bensin motor så jeg må ha en eksterntank med diesel.hilsen

Mewa 2

Hei eg har en 2855 fra 2002. og en D4 Eg har plasert varmeren over septiktank og laget eit service/monteringshull inn.

en utblåsing dyse under førstol, lagt slanger fram på styrbordside og svinget ned mellom toalet og stikk karbin og ned i trapp til mitcarbin

1. dyse under førstol. 1. dyse inn til stikk carbin, 1 dyse i for carbin. har og da mulighet til å montere dyse i toalet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...