Jump to content

Dampvasker og erfaringer?

vikers

Recommended Posts

Før jeg skal igang med å male skrog, dekk og kabin - så vil jeg jo få vasket dette rent. Om jeg bruker mye vann er jeg redd for at det vil ta for lang tid å tørke igjen slik at jeg kan få malt. Det er jo ikke mange plussgradene.

Men så fikk jeg se en reklame på TV-shop!! :lol: og der vasket de med damp. Både på flater, men også med munnstykker til å "blåse rent" på kronglete steder (les: ved vantfester etc.). Det vasket og tørket i en operasjon og så unektelig greit ut, men det er jo på TV-shop da.... :crazy:

Noen som har erfaring med slike dampvaskere?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Noen som har erfaring med slike dampvaskere?

Ja, min bedre halvdel, teller det? :wink:

Hun brukte en til å gi kjøkkenet en total "make over" til jul og var kjempefornøyd med denne (lånt, ikke kjøpt). Brukte den stort sett over alt på kjøkkenet og kommentarer som; gjorde gullende rent langt inn i porene og ble ikke noe vannsøl ved bruk av denne høres greit ut for meg. Selv satt jeg vel og så på TV eller "dillet" her på forumet mens det hele foregikk på kjøkkenet og etterhvert også på badene!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...