Ask Startet 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Februar.2008 Hei Eg ønsker å driva ein dykkekompressor med ein av hovudmaskinane (Yanmar 2GM20) i båten. Viftereim ville vore det enklaste og beste. Problemet er berre at det ikkje er plass til kompressoren på sidene av motorane. Er det andre måtar å driva kompressoren? Eg tenker pris og vekt? Eit hydraulisk anlegg blir vel både tungt og dyrt? Då må ein vel ha ein trykktank på 20 liter pluss? Men dette er noko eg kan lite om. Eg har òg vurdert inverter og 220 V motor på kompressoren. Men det blir både tungt og dyrt. Kompressoren blir solgt med ein 2,2 kw 220 v motor. (Min blir dreve av ein bensinmotor, men den ønsker eg å setja på land.) Er ein stor dynamo og ein 12v motor på kompressoren eit alternativ? (Kabellengda kan bli mindre enn 1,5 m) Eg er svært takksam for konstruktive tips og forslag. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 29.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2008 Kva med ein av desse, f.eks. den på 2.9 eller den på 5 kW? Burde vere råd å få montert ein slik med reimdrift, evt. med rask stramepatent a-la håndbrekk eller liknande. Reima vil jo ta mykje effekt, så det beste er kanskje ei "multi-V"-skive på veiven. Om den stel så mykje effekt ubelasta at ein _må_ ha fråkopling veit eg ikkje, men det finn du jo ut. Plutseleg har du 230V i båten og kjem til å handle deg hurtigladar for tome forbruksbatteri osb. osb.... Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Takk Fantino. Ingen dum ide. Eg har vurdert eit tilsvarande produkt frå Farco as, men dei meinte at ein på 5kw ikkje ville klara å starta ein motor på 2,2 kw. Ein liten vasskjølt dieselmotor, på ca. 3 hk, hadde vore eit bra alternativ. Men slike har eg ikkje høyrt om. Andre tips eller forslag. Ask Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Ein liten vasskjølt dieselmotor, på ca. 3 hk, hadde vore eit bra alternativ. Men slike har eg ikkje høyrt om. Tror Faryman (Reinhards AS eller liknende på Sørlandet et sted) har slike motorer svjv. Søk på faryman her på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.