Kosmix Startet 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2008 Uvisst om det er sjøvann eller regnvann som har forårsaket dette, men det lar seg ikke vaske bort. Hvertfall ikke med de midlene vi har prøvd til nå. Er det noen som har tips til hva som kan gjøre den fin igjen? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
submiss Svart 1.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 (redigert) Fant dette tipset. Selv om det her er snakk om en jernpanne som er litt rusten, så kan det godt være det hjelper i ditt tilfelle også: Behandling av jernpanne Her er en annen side jeg fant: Behandling av jerngryte (jernpanne) Redigert 1.Mars.2008 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Kosmix Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2008 Ah! Takk for tipset! Det skal jeg prøve :) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.