Haba Startet 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2008 (redigert) Hei. Jeg fuget med butylgummikitt for at fugen skulle holde seg elastisk, men det var nok en dårlig sort (Biltema) for den sprekker i sola. Vinduene er tette, men jeg vil gå over igjen med skikkelig masse. Sika er noe graps å arbeide med, hva kan/bør jeg bruke i stedet som holder seg elastisk og tåler sol ? P.S. Har funnet svaret Terostat 2759. hilsen HB Redigert 2.Mars.2008 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 quicksil har jeg brukt.dyrt,men det et vel for ingenting at biloppretterne bruker det-tetter og limer Sitér dette innlegget Link to post
sunnfjord Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Tech 7.Fantastisk Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Casco Marin og Teknikk har jeg brukt og det har fungert veldig bra. I tillegg koster det ikke skjorta Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Sunnfjord har helt rett, kjøp Tec7. Noe av det råeste jeg har brukt noen gang. Biltema har mye rart, noe bra, noe dårlig, ikke kjøp fugemasse til båten der... Har nettopp brukt Tec7 rundt vinduene mine, brukte denne også på min forrige båt som ble tett etter en runde med stoffet.... Kommer ALDRI til å bytte til noe annet Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 4.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2008 Kommer ALDRI til å bytte til noe annet Er det fordi TEC7, etter det jeg har hørt, ALDRI slipper taket igjen ? Vet nesten ikke om jeg tør bruke TEC7. "Oops, det ble litt skjevt, skal vi se... ÅhNeiii." Hva med å bruke en tynn korkplate/pakning ? Det ser ut som det er brukt tidligere hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.