mewa 2 Startet 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2008 hei har problem med start på motoren fullada batterier startmotoren går ikke skikkeligt rundt tok da en spansk koblet en startkabel rett fra minus på batteriet rett til gods på motor å den kom som et skudd har prøvet å lokalisere jordingen fra batteri til motor ikke enkelt det jeg lurer på er om jeg bare kan lage en ny minus kabel fra batterri til en bolt på motor i tilegg til den som ikke har så god kontakt takk for alle gode forslag hilsen Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Ja det er det vel ingenting i veien for og gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Hei Mener å huske at det normalt sett skal sitte en skikkelig grov kabel fra batteriet og rett inn på en pinnebolt bak på svinghjulskåpen, lengden mener jeg var ca 50 cm. Men det er bare å kjøre på med så mye jord du bare vil. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Yankee Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Riktig det, jordkabel skal gå fra batteriet til bolt bak på svinghjulkappen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.