LAKA Startet 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2008 Er det noe marked for å leie ut seilbåt i prisklassen 100 000 - 200 000? Har en Alo 28 i grei stand som jeg benytter store deler av året. Men det er likevel en del uker den blir liggende i ro. Ser endel seilbåter leies ut, men dette er stort sett dyrere båter. Noen som vet om det også finnes et marked for utleie av rimeligere båter? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Det er da bare å legge inn en annonse her på båtplassen eller på FINN og se. Jeg regner med at det helt sikkert et et marked. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Jeg leiet ut min 27 fots Maxi800 i to uker i juli ifjor og fikk en god pris for det. Båten ble levert tilbake i helt strøken stand. Har tenkt å prøve igjen i år, men er veeeeldig kresen på hvem jeg vil leie ut til! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
bliss X Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Er det noe marked for å leie ut seilbåt i prisklassen 100 000 - 200 000? Ja, det tror jeg det er marked for. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Båten ble levert tilbake i helt strøken stand. Måtte de pusse den opp i tillegg? Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Takker for svar sålangt. Er der noe spesielt en bør være oppmerksom på? (bortsett fra å sjekke evt leier nøye!) Hvordan er det med forsikring og slikt? Må jeg tegne noe ekstra forsikring? (har idag forsikring gjennom Norske Sjø). Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 2.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2008 Mange selskap tilbyr en ekstraforsikring man kan tegne ved utleie. Vet ikke om Norske Sjø har det men .. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2008 Hvordan er det med forsikring og slikt? Må jeg tegne noe ekstra forsikring? (har idag forsikring gjennom Norske Sjø). Jeg er forsikret i Gjensidige og der er inntil 14 dagers utleie dekket. Dette varierer sikkert fra selskap til selskap. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Seilaren Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Her har du leietakeren din... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=6&tot=12 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.